zondag 17 juli 2011

Ken Follet en zijn nieuwe mini-serie.

Hallo,

Vandaag ga ik niet zoveel schrijven, aangezien het al laat is. Vandaag is er weinig gebeurd hier, we hebben de serie The Pillars of the Earth afgekeken, wat ik nu 2 keer gezien heb, en daarnaast heb ik het boek gelezen. Momenteel lees ik daar het 2de deel van; Brug naar de Hemel, in het engels World without end. Net keek ik op Ken Follet's (de schrijver) website, en daar las ik dat ze dit deel ook gaan verfilmen. Ik ben benieuwd, aangezien (naar mijn persoonlijke mening) er minder spanning in dit boek zit. Ach, we zullen het zien.
Ik moet toegeven dat Ken Follet een uitmuntende schrijver is, wat ik vooral knap van zijn boeken vind, is dat er geen specifiek hoofdpersoon in zit, hij springt heel makkelijk van de ene karakter naar de ander, zonder dat de overgang tussen hen in hinderlijk is.
Een knap staaltje schrijverswerk.

Groetjes, Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten