woensdag 27 juli 2011

Gezinsuitbreiding!!!

Beste lezer,

Sorry dat ik de laatste tijd wat blogs oversla, maar er gebeuren hier het een en ander.
Nu zijn het geen ernstige dingen ofzo, maar leuke dingen.
Gisteren was ik met mijn zus mee naar de paardenstallen, ze vroeg me de paarden trailer te openen, dus ik liep naar de trailer om die te openen. Op het moment dat de zware deur naar beneden kukelde, kwam een klein hondje aangerend, ik dacht niet na en ging over in actie. Ik greep het hondje, en kreeg die deur met een klap tegen mijn hoofd en schouders. Een lelijke bloeduitstorting op mijn schouders en een schaaf wond. Ik liet het hondje vallen en moest echt even zitten. Ik ging zitten op de dichtbijzijnde hooibaal, en het hondje (onder de modder nu) kwam naast me zitten en keek me aan met een blik alsof hij zich verontschuldigde. Verder krijgen we over 2 maanden gezinsuitbreiding. Dan komt uit Amerika gevlogen een Welsh Corgi Pembroke pup. Het wordt een teefje, die we naar alle waarschijnlijkheid Lucy gaan noemen. Ik kijk hier erg naar uit, omdat ik vanaf kleins af aan gek was op dit ras. We hebben nooit dit ras gehad, altijd Bull-Terriers. Nu gaat dus eigenlijk een kinderwens in vervulling, en ik kan haast niet wachtten tot we de kleine van Schiphol gaan halen. Ik ben ook benieuwd hoe mijn kat, Charlie, reageren gaat. Ik hoop natuurlijk positief, en ik denk dat het eerst even stroef loopt, maar als hij erachter komt dat Lucy een speelmaatje is, ze goed met elkaar om kunnen gaan, het zijn beide jonge dieren (Charlie is 1 jaar).

Groetjes, Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten