maandag 25 juli 2011

Boekenkasten

Hallo Allemaal,

Mijn boekenkast. Mijn grote trots (naast Charlie) en het enige wat geoganiseerd is in mijn kamer. Nu begon ik me daar ook net zorgen over te maken. Mijn boekenkast heeft vandaag weer één boek op zijn planken gekregen (Brug naar de Hemel, Ken Follet) en begint ondertussen ook behoorlijk uit te puilen. Plots drong het besef tot mij door dat mijn zus naar alle waarschijnlijkheid gaat samenwonen met haar vriend (ze zijn de laatste puntjes op de i aan het zetten)  en ik dan haar kamer(tje) overneem. Nu is het geen grote kamer, ongeveer 4x2 meter met een schuin aflopend dak, maar hé, ik ben tevreden.
Nu ben ik aan het bedenken hoe ik die kamer inrichtten ga. Waarschijnlijk op genre's en binnen de genre's op grootte. Een leuk karwei, waarvan ik het eindresultaat aan jullie zal laten zien!

P.S. Mochten jullie je afvragen welk boek ik lees, of vond van een boek dat ik wel gelezen heb (zoals Brug naar de Hemel) kan je kijken op mijn Watleesjij.nu account:

http://www.watleesjij.nu/lezer/spookysil

Groetjes, Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten