zaterdag 16 juli 2011

De Lijst

Goedeavond,

Of ochtend, middag, waarneer je het leest ;)

Vandaag ga ik jullie vertellen over ‘de lijst’. Iedereen heeft er één, onbewust, of noemt het anders. De lijst is een lijst (duidelijk) van dingen die je ooit een keer in je leven wilt doen. Hij kan kort zijn, of lang. De mijne heb ik een tijd geleden opgeschreven, en telkens als ik wat bedenk, schrijf ik het erbij op in het notitieblokje. Iedereen werkt ook dingen af van hun lijst.
Dingen die ik van de mijne heb afgewerkt zijn:

De Military Tattoo Edinburgh meemaken. Dat is 2 jaar geleden gebeurt, en dit jaar ga ik weer!

Ali Campbell ontmoeten. Ali Campbell was de leadzanger van UB40. 3 jaar geleden zijn ze helaas uit elkaar gegaan. Toen heb ik hem ook ontmoet, wat een geweldig verhaal is.

Op het moment dat ik dit schrijft kan ik me even niets anders herinneren, hoewel het er vast meer zijn. Het leuke is dat je lijstje een project kan worden. Als je wat doet, kan je die van je lijst kan schrappen. Een tijd geleden heb ik ook bedacht dat als ik iets van mijn lijst heb afgewerkt, ik een foto maak en de foto’s in een notitieblok plak. Op 4 september wordt er weer 1 van mijn lijst gehaald, namelijk naar Manuscripta gaan! Ik kijk er dan ook echt naar uit!

Een paar dingen die ik nog op mijn lijst heb staan:

Een engelse voetbal wetstrijd meemaken

Het graf van Dean Martin bezoeken

Het Vaticaan bezoeken

Pasta Fazool eten

De Notre Dame bezoeken

Stonehenge bezoeken

De Sfinx bezoeken

En nog vele andere dingen. Zoals je ziet kan je lijst een mix van allerlei verschillende dingen zijn.
Vraag jezelf eens af;  Wat hebben jullie van jullie lijst al gedaan? En wat wil je nog doen?

Groetjes, Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten