vrijdag 15 juli 2011

Mijn Eerste Blog - Een hallo

Hallo allemaal,

Dit is voor mij iets nieuws, maar laat me beginnen met een klein beetje van mezelf.

Hallo, mijn naam is Silvia, 19 jaar (binnenkort 20) en ik ben een creatief iemand, soms ontzettend druk, soms rustig.
Samen met mijn 2 oudere zussen en mijn ouders wonen we in een 2-onder-één-kap huis, we hebben 2 huisdieren; een hond, Spooky (ras: Bull-terrier) en Charlie, mijn kat die ik vorig jaar september heb gekregen voor het slagen van mijn opleiding. Toen ik hem kreeg, had ik besloten om te stoppen met school en werk te zoeken, maar dat valt niet mee, dus ga ik weer terug naar school.
Eerder zei ik dat ik creatief ben, dus daar kom ik nu even op terug.
Ik spring eigenlijk van plek tot plek met creatief bezig zijn, mijn opleiding was Medewerkster DTP, wat ik nu een niveau hoger wil gaan volgen. Een tijd geleden ben ik begonnen met haken, ik maak video's met bestaande films en muziek en zet het op Youtube, en nog veel meer. Maar waar ik het meest druk mee ben, is lezen.
Boeken zijn mijn lust en leven, en ik breng veel uren door met het lezen van boeken in allemaal verschillende genre's, zoeken naar nieuwe leesgadgets (zoals The Bookseat, Thumbthing enz,), het zoeken naar nieuwe boeken die ik lezen wil en boeken evenementen zoals het Boekenfestijn en Manuscripta. Naast dit alles schrijf ik zelf ook een boeken serie, die ik ooit hoop uit te geven, zodra het af is en ik er totaal tevreden mee ben. Eerder stuur ik het niet weg.
Met trots kan ik vertellen dat ik dit jaar ben uitgekozen tot één van de Kernjury-leden van de NS Publieksprijs. Op 4 september zal ik op Manuscripta zijn en daar plaats nemen op het platform voor de Kernjury. Ik kijk er nu al naar uit!

Laat me proberen om uit te leggen wat het 'thema' van dit blog is/word.

Om eerlijk te zijn weet ik dat zelf ook nog niet helemaal; op het moment zal het waarschijnlijk grotendeels over boeken gaan, maar zal er misschien ook een stukje van mijn leven bij komen. Samen met de lezers van dit blog hoop ik een interessant iets van te maken, dus wees niet bang om je mening te geven.

Tot morgen!

Groetjes, Silvia

Een foto van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten