maandag 18 juli 2011

Een bescherming voor de Dwarsligger

Beste lezer,

Vandaag ga ik jullie een tip geven voor de Dwarsligger. Niemand in Literair Nederland kan er ondertussen omheen; het hele boek in zakformaat. Met dunne bladzijdes (die ik trouwens lekker vind ruiken naar zeep) maken ze boeken wel 6 tot 8 keer kleiner, maar het lettertype blijft op normale leesgrootte. Mocht het jullie niets zeggen, dan is hier de link naar hun website.




Nu heb ik er 6 hier liggen, en het leest prettig en zeker als je ergens wachten moet, zijn ze handig. Nu ben ik enorm zuinig op de boeken die ik lees/heb gelezen, en als je de kleine dwarsligger in je handtas doet zoals mijn zus, kan er dit gebeuren:



Nu vind ik dit zonde, en heb dus een tip voor iedereen die hun dwarsligger netjes wil houden.
Wat je nodig heb ik eigenlijk niet veel, de inhoud van de kleine agenda van Succes wordt geleverd in een doosje:





Nu weet ik wel dat niet iedereen deze agenda gebruikt, maar voor degene die deze niet gebruiken, kan eens in zijn/haar omgeving navragen of iemand deze wel gebruikt en het doosje nog nodig heeft, wat weinig mensen doen als ze de inhoud uit het doosje halen.

Daarnaast heb je een leuk motief stickervel nodig, ik zelf heb gekozen voor zebra:



Dat plak je eroverheen…



En Tadaa! Daar is je mooie Dwarsligger bescherming!







Ik hoop dat ik hier mensen mee blij heb gemaakt. Je kan natuurlijk elk ander stickervel naar eigen smaak kiezen om het doosje te versieren.

Groetjes,  Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten