woensdag 29 februari 2012

Schikkeldag!

Beste lezer,

Ook al heb ik weinig te melden, wil ik vandaag wel een blog schrijven. Over 4 jaar krijg ik pas weer de kans om op deze dag te bloggen!

Dit schreef ik zojuist, maar ik bedenk me net een verhaal wat me gisteren overkwam!
Toen ik gisteravond mijn kamer in liep, kwam ik in een chaos terecht. Al mijn gespaarde boekenleggers lagen op de grond, al mijn boekenlampjes lagen ertussen om nog maar te zwijgen van mijn gimble en bookseat, die in Charlie's waterbakje lag. Tenmidden van die chaos, zat Charlie me zeer tevreden aan te kijken. Na 20 keer tot tien te hebben geteld. (Hij blijft immers een kat, die klimmen graag hoog) Had ik Charlie vergeven en ruimde ik de rommel op. 1 van mijn kleinste boekenleggertjes was zoek, maar die lag op mijn kussen. Mijn Thumb-thing is nog steeds kwijt, maar hopelijk vindt ik die snel!
Groetjes, Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten