zaterdag 10 maart 2012

Boekenweek binnenkort!

Beste lezer,

Even een snelle ''update'' van mijn laatste leesontwikkelingen. Er is niet veel bij gekomen. Ik kamp met hetzelfde probleem als vele lezers doen: er zijn zo veel boeken en zo weinig tijd! Bovendien is het over 4 dagen Boekenweek, een feest voor de schijvers en lezers. In de boekenweek kan ik het niet laten om een boek te kopen. Dit doe ik elk jaar, ook voor het Boekenweek geschenk. Elk jaar neem ik mezelf ook voor om het gratis treinkaartje te gebruiken dat erin zit. Misschien doe ik het dit jaar, wie weet, een mens kan hopen. Ik heb al een idee welk boek ik kopen ga, maar dit veranderd altijd weer. We zullen zien!

Eiland van Geheimen - Karen Miller.

Keizerin - Karen Miller

Zomertijd - Suzanne Vermeer

Leef in Balans - Wayne Dyer

Haar naam was Sarah - Tatiana de Rosnay

Schaduwzuster - Simone van der Vlugt

Nieuwe Buren - Saskia Noort

De Bestemming - Suzanne Vermeer

De Omen machine - Terry Goodkind

Handboek voor Schrijvers - Maaike Molhuysen en Louis Stiller

Zwerver - Alan Lazar

Cesar, de leider van het roedel - Cesar Millan

Cesar's aanpak - Cesar Millan

Groetjes, Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten