vrijdag 16 maart 2012

Boekenweek!

Beste lezer,

Het is boekenweek! En welk zichelf respecterende boekenblog kan dan niet een blog schrijven?
Alhoewel ik eerlijk toegeven moet dat ik weinig te schrijven heb, het boekenbal is verlopen zonder echte incidenten. Hoewel ik daar niet bij was uiteraard, ik ben (nog) geen schrijver.
Eergisteren heb ik een boek besteld, en wat kreeg ik gisteren binnen? Het bestelde boek met het boekenweek geschenk! Nou kan ik zondag dus treinen, maar ik zie het somber in dat dat werkelijk gaat gebeuren.
Vandaag was ik in De Slegte. Daar kom ik eigenlijk al van kindsbeen aan, en in de jaren ben ik altijd wel binnen wezen wandelen, vandaag heb ik het "her-ondekt" in de zin dat ik de trap naar boven heb genomen voor het eerst in jaren. Ik stond versteld van alle klassiekers, en hoewel ik totaal niet van plan was om boeken te kopen en alleen even rond te neuzen ben ik jammerlijk gefaald.

Groetjes, Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten