zondag 5 februari 2012

Sneeuw en Dwarsliggers

Beste lezer,

Februari is nauwelijks begonnen, en wat hebben we hier? Juist. Sneeuw! Die is 2 maanden te laat lijkt me zo. Ondanks dat vindt ik de sneeuw heel leuk, en veel! Lucy vindt het geweldig, ze had nog nooit sneeuw gezien. De sneeuw komt ongeveer tot haar borst, dus terwijl ze erheen rent, hapt ze ernaar en heeft enorm plezier. Heerlijk om te zien.
Verder heb ik een paar dwarsliggers gelezen, de hele boeken die 8 tot 12 keer verkleind worden. Momenteel lees ik de laatste dwarsligger die ik heb en zal dan weer "normaal" formaat boeken lezen. Ik heb in 5 dagen deze dwarsliggers gelezen:
Haar naam was Sarah - Tatiana de Rosnay

Schaduwzuster - Simone van der Vlugt

Nieuwe Buren - Saskia Noort

Dat mijn totaal aantal boeken wat ik nu in 2012 heb gelezen 9. Ik weet trouwens niet waarom ik zo snel door deze boeken ben gegaan, misschien omdat ze zo lekker weglezen, of omdat ze zo spannend zijn, maar het kan natuurlijk ook met het formaat te maken hebben gehad.

Groetjes, Silvia

Lucy in de sneeuw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten