vrijdag 20 april 2012

4 Maanden, 18 boeken

Beste lezer,

Grappig toeval is dat ik mijn laatste blog een maand geleden heb geschreven. Er is indertijd weinig spannends gebeurd hier, ik heb alleen maar meer boeken gekocht (het is gewoon onmogelijk om ze niet te kopen...) en gelezen. Momenteel ben ik bezig in Elfenwinter van Bernhard Hennen. Een paar jaar geleden heb ik daar de voorloper (De Elfen) van gelezen en nu vond ik het tijd om verder te gaan met de rest van de serie, hierna heb ik namelijk de twee volgende delen nog liggen. Vanaf woensdag ben ik begonnen met behendigheidstraining met Lucy, erg leuk! Ze genoot er van. Toen de les voorbij was, was ik waarschijnlijk uitgeputter dan zij, maar daar moet ik maar aan wennen. Bij deze een snelle update van de boeken die ik dit jaar gelezen heb: in 4 maanden tijd zijn het er 18.

Prins en Bedelknaap - Mark Twain

Rozen - Leila Meacham

Het Tere Kind - Jodi Picoult

Heldere Hemel - Tom Lanoye

De Hamer Gods - Karen Miller

Eiland van Geheimen - Karen Miller.

Keizerin - Karen Miller

Zomertijd - Suzanne Vermeer

Leef in Balans - Wayne Dyer

Haar naam was Sarah - Tatiana de Rosnay

Schaduwzuster - Simone van der Vlugt

Nieuwe Buren - Saskia Noort

De Bestemming - Suzanne Vermeer

De Omen machine - Terry Goodkind

Handboek voor Schrijvers - Maaike Molhuysen en Louis Stiller

Zwerver - Alan Lazar

Cesar, de leider van het roedel - Cesar Millan

Cesar's aanpak - Cesar Millan

Groetjes, Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten