zaterdag 19 november 2011

Park Oikos!

Beste lezer,

Het spijt me dat ik niet erg actief aan het bloggen ben, er gebeurt ook weinig. Vandaag heb ik wel een leuke dag gehad!
Een aantal weken geleden kreeg ik de nieuwsbrief binnen van Uitgeverij Boekerij, naast informatie over alle boeken, zat er een prijsvraag bij over het laatste deel van Eragorn (Het Erfgoed-reeks) wat Erfenis heet. Ik meldde me aan, en elke week kreeg ik drie vragen. Ik was door tot vandaag, de laatste ronde. Of ik om 14:00 uur bij Park Oikos kon zijn in Ruinen. Dus ik met mijn zus Joyce erheen, en Lucy. We nemen haar zoveel mogelijk mee, dat is goed voor haar en voor ons is het ook gezellig. Ik merk gewoon dat we dankzij haar vaker de deur uitgaan (ik tenminste wel) en omdat ik veel met haar loop ben ik 4 kilo afgevallen. Dus Lucy in haar bench, en wij erheen. Eenmaal daar kregen we instructies: we moesten letters zoeken, wat een woord zou vormem. als je dat had kreeg je de laatste hint om de kist te openen. Park Oikos staat vol met draken, ik heb er 7 geteld, maar het kunnen er makkelijk meer zijn. Naast de draken staan er andere mythische wezens, en 4 levende wolven!
Wij zijn toen dus op zoek gegaan, en vonden 4 van de 5 letters. toen werd er omgeroepen dat we moesten verzamelen, en dat het was afgelopen. Joyce en ik erheen, de gelukkige winnaares heeft een trip naar Londen gewonnen, naar een attractiepark daar! Veel plezier gewenst, maar ik vind het jammer dat ik niet gewonnen heb! Lucy vond het ook leuk, ze huppelde gelukkig achter ons aan, snuffelde aan de draken en blafte naar de wolven! Wat een grappig diertje is het toch! Al met al een geslaagde dag, aan het eind van de dag liet Lucy ons zien hoe dapper ze is en versloeg een draak! ;)

Groetjes, Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten